loading...
دختر ایرونی
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
sabaa375 بازدید : 56 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

داشتم آدرس مراکز برتر مشاوره تهران رو بدوستم می دادم که یکی دیگه از دوستام گفت داری چکار می کنی؟ گفتم دارم آدرس دفاتر برتر مشاوره تهران رو به دوستم میدم ، با تعجب گفت شما به این چیزا اعتقاد دارین؟!، هر کاریم که بکنی ازدواج هندونه دربسته است!

گفتم یعنی چی!!!؟؟؟ چطور وقتی می خوای بری سفر از هواپیما استفاده می کنی یا وقتی می خوای با کسی صحبت کنی از گوشی موبایلت استفاده می کنی بهمون سادگی که علموو می پذیری و باور می کنی روانشناسیم قسمتی از همون علمیه که هواپیما و گوشی موبایل رو ایجاد کرده، یه نگاه متفکرانه ای بمن کرد و گفت، من تازه با یه خانم آشنا شدم مشاوره چه کمکی می تونه بمن بکنه؟

گفتم در مرحله اول از شما تست شخصیت می گیرن که تا چه میزان شخصیت شما دو تا باهم سازگاره اگر خیلی با هم متفاوت یا متناقض باشه به شما گفته می شه در غیر اینصورت با راهکارهایی سعی میشه که تا حد امکان بهمدیگه نزدیک بشین و تحمل رفتارهای همدیگرو توو بلند مدت داشته باشین.

بهتره که ما با یک ساعت مشاوره راه رفته هزاران دختر و پسر خوشبخت و تجربه هزاران زوج ناکام رو با هم کسب کنیم و از سرنوشت رابطمون براحتی اطلاع پیدا کنیم، بخدا باور کنید که ازدواج هندونه دربسته نیست، از نظر یک دکتر روانشناس براحتی میزان توافق و تطابق دو نفر قابل شناسایی و پیش بینیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 12,715
  • لینک باکس